Stránky

štvrtok 16. mája 2013

Sobota 11.5 na Poľanej

     V sobotu sme sa vybrali s Michalom na Poľanú. Vyrazili sme za obedom . Ako je to už zvykom kedˇ mam voľno tak just prechádza fronta . Sobota nebola výnimkou , vietor fučal o život od rána , meteorológom zase raz vyšla predpoved´. Vietor sa striedavo menil z východného na juhovýchodný , tak sme vybehli na Chorepu skontrolovať smer , aby sme náhodou nešli na zlý kopec. Chorepa ma presvedčila o juhovýchodnom smere i kedˇ u nás v doline fučal východ a tak sme sa rozhodli ísť na Poľanú . Tentokrát som nič nenechal na náhodu a modely aj vysielače boli úplne pripravené. Auto sme odstavili na obvyklom mieste na lúke a na Poľanu sme svižným tempom vyšli za 40 minút. Samozrejme už v polovici som si všimol že vietor znova fučí po hrane , dúfal som že hore to bude kus aj od spodku , chvíľu aj bolo a tak sa aj polietalo ale len so samokrídlom , Strega ani ostatné modely nešli do vzduchu lebo vietor pribíjal statočných 10m/s a aj to od východu , len raz sa stočil od spodku kedˇ sa dolina rozsvietila , tak ale dalo sa .
                                                                                    
                                                                                  
Uplne na vrchu , kto tam asi dal tie skaly..

Som ako vianočný stromček..



Tú skalu bereme domov na skalku..

Naše náradie..

Pohľad na Hradovú Šajbu a Tisovec..




   



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára