Stránky

utorok 19. novembra 2013

Nový projekt DLG "Leon ", hádzadlo s kruhový hodom

Už dlhšiu dobu si brusim zuby na nove F3K áčko  pretože moje 6 rokov stare hádzadlo , koncepčne vychádzajuce s Drelovho Super Gee , už dosluhuje . Čiastočne som sa nakazil aj od Robovho ISISA od Ondra Rezlera s českej republiky , ktore som kompletoval minulu  zimu a Robo je s nim nadmieru spokojný. Tak som si povedal že ked som si postavil prveho kompozita už pred šiestini rokmi tak teraz bi to tiež nemal byť problem , ale bude. Aby to nebolo jednoduche rozhodol som sa trup , najťažšia časť projektu , urobiť  pretlakovou technikou v negatívnej forme , ktorá síce nepatrí už k nejakým novinkám , ale zato po zvládnutí tejto techniky vyroby vyzerá vyrobok uplne dokonale . Zaťial špekulujem nad výrobou kopyta teda modelu a následnom zaformovaní. Už len výroba modelu trupu na zaformovanie neni sranda. Pre začiatok som objednal nejaké materialy od firmy R&G s nemecka ktorá sa zaoberá vyhradne laminovacou technikou a predajom všetkeho možneho materialu.
Nebola to sranda a len par kusov materialu stalo 200€. Tu je zopar fotiek.


                                                                 

1 komentár: