Stránky

štvrtok 4. apríla 2013

Lepenie konektorov v trupe

Včera som sa pustil do lepenia konektorov v trupe. Všetko som naštudoval na stránke lomcovak.cz ,
a plne nabitý informáciami som sa do toho pustil. V prvom rade bolo treba zväčšiť otvory pre konektory mpx v trupe tak aby konektor pasoval tesne do otvoru , ale treba si dať pozor aby sa pri zasunutí nedeformovali tenke časti na konektore , tak to treba urobiť pomerne presne a vyvarovať sa väčšiemu otvoru , lebo potom bude aj zalepenie konektoru komplokovanejšie. Konektor s káblovaním som zasunul do otvoru v trupe tak aby lícoval s trupom ,  a potom najchulostivejšia operácia je zalepenie , ktoré sa rieši riedkym sekunďákom , som bol kus prekvapený , ale drží to výborne a ked to tak lepia aj F3Bčkári tak nebudem nič vymýšlať. Takže trup pod lupu a do rohov konektoru samozrejme s vonkajšej strany jemná kvapka riedkeho sekunďáku , ten sa pekne a hlavne rýchlo rozliezol po okraji konektoru. Treba sa vyvarovať zaťečeniu do vnutra konektoru , takže pevne ruky su na mieste , zato aj ta lupa , da sa pekne kontrolovať kde sekunďak lezie. Hurá konektory zalepené.                    

                                                               
Konektor na svojom mieste

Pohlad z predu do trupu ledva som to odfotil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára