Stránky

pondelok 22. apríla 2013

Strega zálet druhý deň

V sobotu som išiel domov spokojný , že sa nič vážneho nestalo kvoli tomu nárazovému vetru a že som si overil ako Strega s týmto ťažiskom kĺže. No nedalo mi že som si nemohol overiť ako bude reagovať na zásahy do riadenia . Tak som sa rozhodol že ak počasie dovolí v nedeľu by som išiel Stregu švihnúť z kopca , no neni to kopec ale 20 metrov prevýšenie tam je , akurát to bolo podmienené aspoň aby trochu fúkalo kolmo na svah . Kým som sa vykýval v nedeľu aj so synom Michalom bol už skoro obed a tak aj vietor začínal silnieť samozrejme zase od východu , čo je na danom kopci po hrane. Ale predsa sa podarilo , vietor na chvíľu ustal a z luky pod kopcom sa utrhla slabá termika tak som neváhal.

                                                     Ani druhý deň mi nebolo všetko jedno
                                                                             
                                                                                 
Nakoniec to nedopadlo najhoršie , ešte si zvyknuť na citlivosť vyškovky , lebo expo nepoužívam ani na jednej funkcii a dalšie lety už budú na ostro na poriadnom kopci , len vydržať na sparvne počasie s vetrom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára