Stránky

streda 10. apríla 2013

Trup-pokračujem

Včera som zalepil do trupu záťažovú trubku. Trubka je zalepená tak že polovica trubky je mierne predsunutá pred predným ťažiskom , je to z toho dôvodu aby plne naložený model bol mierne ťažší na predok čo prispeje k väčšej rýchlost v silnom vetre , čo sa mne asi v našich podmienkach nikdy neprihodí ,to plné zaťaženie , ale človek nikdy nevie. Dneska som zalepil lože serv a prijímača. Najprv som si pripasoval lože na sucho potom som ho zafixoval sekunďákom . Nastrihal som si sklenený roving a zarobil 10min epoxid s malým množstvom skľenéneho prachu , následne som pretiahol rovingy cez epoxid a umiestnil som ich do rohov medzi lože a trup a následne som nakydal zvyšný epoxid a prešiel som to prstom aby vznikol pekný kútový spoj.
                                                                              
Zalepená záťažová trubka..


Lože zalepené a zfixované aj zo záťažovou trubkou..






                                                                             
Vytvorené kútové spoje ..
                                                                                 
                                                                            



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára